måndag 7 december 2009

oj då :P

Har visst inte uppdaterat på typ en månad, nästan så man får skämmas :P Skolan har ju börjat så jag får skylla på att jag har haft fullt upp :) Trivs verkligen kanonbra och allt bara känns skitbra! :) Har faktiskt haft för mig en del roligheter på senaste men vet inte om det är saker som jag vill dela med alla än så länge :P

Ska strax ringa riksbyggen också, verkar som att vi kan få ta lägenheten från och med mitten av denna månaden istället, det skulle ju va underbart för det skulle ju betyda att det bara är drygt en vecka kvar tills vi flyttar in :) Har ringt damen där ett antal gånger men hon säger typ bara "jaaaaa just det ja det va så ja, skulle du kunna ringa upp då och då så ska jag kolla upp det" men hon kollar ju aldrig upp det! Så hoppas på att få lite svar idag :)

Är hemma från skolan idag också, blev helt förkyld under natten, Matti tyckte att jag lät som en gammal alkis imorse :) Känner mig dock redan bättre så hoppas på att komma iväg imorrn. Ska ta och ägna dagen åt att läsa istället så jag inte halkar efter. Man känner alltid att man har så gott om tid till att plugga men det verkar aldrig bli gjort ändå, får hoppas på att det blir bättre när vi flyttat :)

Ska orka mig iväg ut på några ärenden nu tror jag och skaffa lite lunch, kan ju inte svälta bara för att man är sjuk!

2 kommentarer:

  1. dags att uppdatera igen nu hörru :P
    Jag gjorde testet på http://se.41q.com/ , tyckte du de stämde? :)

    SvaraRadera