tisdag 10 november 2009

Rätt meningslös dag

Idag är en sån där dag så absolut inget händer. Man liksom bara glider med eller vad man ska säga. Behöver ju inte vara negativt men det gör mig rastlös. Sov ända till elva också så känner mig seg, måste sluta somna så jäkla sent!

Har som sagt inte hänt så mycke idag, va till jobbet och hälsa på och käka, har vart på mammas jobb o hälsat på och även tagit en tur till Emelie och sagt hej, hon och jag ska ut på äventyr på fredag. Fördelen med att inte ha så mycket att göra om dagarna är att man har så mycket tid att hälsa på folk :)

Är hemma hos kusinerna nu och håller på o städar, dom båda är i skolan. Jag vill snabbspola till januari nu så massa massa saker är fixade så man bara kan slappna av och glida med på ett bra sätt istället =)

Nåväl, tack vare spotify så kan jag nu med glädje fortsätta städa, faktiskt rätt kul att dansa runt med skurmoppen om man har rätt musik :D

1 kommentar: