söndag 8 november 2009

Bra helg!

Har varit en riktigt bra helg, som faktiskt började i torsdags =) Var ju på SOVA-sittningen, jag och Matti struntade i att utklädnad och körde på uppklädnad istället så det var kostym och finklänning som gällde =) Blev mycket mycket senare än jag trodde men hade kul, var med om en helt oväntad händelse också som jag inte går in på här men nya erfarenheter är bra =)

På fredagen tänkte jag ta det lugnt men slutade med att jag for till Slottsbron och firade svågern som fyllde 35, blev ett riktigt lugnt kalas, fast även detta blev lite väl sent för min smak. Mådde också väldigt dåligt dagen efter men var inte bakis direkt, är strunt samma.

Och igår och idag har och spenderats med trevlugheter så jag är nöjd med helgen, får passa på att bara göra roliga saker nu sista veckan innan skolan :D

Ska dock jobba tisdag och onsdag denna veckan men det är ju inte jobbigt direkt så.

Verkar också som att vi kommer bli av med lägenheten tidigare vilket känns riktigt skönt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar