onsdag 4 november 2009

Jajaman!

Skolan idag blev lika magisk och alldeles underbar som jag hoppats! Nåja, jag dog inte i alla fall =) Var dock lite skrämmande för jag kom in i klassrummet bland dom sista och hade svårt att finna en plats, sökte och sökte efter en ledig stol brevid nån jag kände igen lite i alla fall, och lyckades! Det var ju bara "PPU" (Personlig och professionell utveckling) idag men han vi hade i det är grymt intressant att lyssna på, och ett intressant ämne så det kunde ju knappast vart en bättre dag att börja på. Känner mig ordentligt taggad nu! Kom upp i tid och och va pigg under skolan så de va en sån jäkla bra dag!

Sen har jag även vart hos Marie på pannkakslunch, de va mumma det! Dock somna jag i soffan hos henne, va helt slut efter all kunskap idag :P

Sen gick jag hem till Matti för att plugga men där var det magtalgning på G så jag åt ännu mer och hamnade i matkoma och slocka på hans soffa också men är man sliten så är man =) Känns så sjukt mycket bättre att sova när man gjort sig förtjänt av det liksom :P

Nu är det däremot en bok om mänskliga rättigheter som står på tapeten och sedan hoppas på att inte somna allt för sent för även imorrn har jag saker att göra =)

Fy fan va underbart gött det är att ha en sysselsättning som är stimulerande! Är så glad att jag tog beslutet att börja plugga igen!

2 kommentarer: