tisdag 3 november 2009

Ensam

Har just precis kommit hem från Grumset, var tvungen att ta hand om den förbenade tvätten som hängt i torkrummet hela dagen utan att ens va torr nu... Ska bli riktigt skönt att flytta :P Matti tyckte jag skulle ta kort på "torkanordningen" (som för övrigt är en kupévärmare) och skicka till hyresgästföreningen :P

Har ju även pluggat en del idag, håller ju på med olika psykologiska perspektiv just nu och det är så jäkla roligt att plugga när man får läsa nåt som verkligen intresserar en =) Ska bli ännu roligare sen när föreläsningarna drar igång! Börjar verkligen bli rastlös av att inte träffa folk om dagarna, eller det gör jag ju men alltså som i en skola eller på ett jobb.

Kom på förut att det va ganska längesen ja va helt ensam också, annars brukar ju Ben va hemma eller så är jag hos nån kompis. Jag har är inte så duktig på att va ensam faktiskt, riktigt sällskapssjuk :P Men det är väl nyttigt att träna på också antar jag. Hoppas bara att jag orkar somna i tid så jag kommer upp till skolan imorrn, vore ju rätt kasst att missa första dan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar