tisdag 3 november 2009

Helgen som gick, veckan som kommer...

Hade en riktigt bra helg! Träffa en massa gamla godingar, det var trevligt =) Känns som man börjar få ett liv igen! Dock börjar det kännas att man inte orkar härja lika mycket längre :P Men men, kanske var värt det ändå när jag tänker efter =)

Gårdagen spenderades med Patrik och Fredda på stan, återigen lyckades jag låta bli att handla nåt alls, riktigt stolt över mig själv! Fick faktiskt en hel del pluggande gjort igår vilket var skönt, det är så gött när man börjar läsa en ny bok och inser att det faktiskt är nåt man verkligen är intresserad av! Nu har jag just kört Matti till Kau och håller på o tvättar här hemma. Dagens planer är att plugga medans jag tvättar klart, åka till Kau och luncha samt fixa en överläggning så jag kommer åt mer kursmaterial och sen tillbaka till Grums. Längtar verkligen efter att flytta =)

Denna veckan bjuder på ganska många trevligheter, första skoldagen imorrn då jag ska träffa min nya basgrupp, så efter imorrn kommer det kännas skönt tror jag. På torsdag ska jag iväg på Halloweensittning med SOVA, ska bli riktigt trevligt, vet dock ännu inte vad jag ska klä ut mig till, det var inget tvång men det känns lite kasst att komma outklädd :P Min lilla lilla lilla lillebror fyller år imorrn också, 17 år redan, det är ju sjukt! Har inte kommit på nån bra present än heller...

Fredagen lär väl spenderas i sängen om det blir en riktig SOVA-fest på torsdagen... Har även ett regionsmöte med jobbet på fredag eftermiddag, är ju också frivilligt men kan va kul att va med, eller ja, minns ju inte sist jag jobba ens så det kanske inte sägs jättemycket som rör mig men kan ju ändå va bra att hänga med lite på vad som händer på jobbet :P


Nej tvätt var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar