torsdag 29 oktober 2009

Torsdag!

Yes idag vet jag vad det är för dag =)

Har vart på Bergvik med Katta idag, verkar inte som vi gör annat än springer på stan.. Igår var jag faktiskt på stan med Mattias också, och båda gångerna lyckades jag låta bli att köpa nåt =) Eller idag köpte jag ett nytt rör till badrummet men det behövdes inte, räckte med att vara lite händig =)

Har även ringt CSN och det kommer i alla fall inte bli några problem till vårterminen, kanske krånglar till nästa hösttermin men det får jag väl i så fall lösa då.

Känns riktigt gött just nu, fastän jag inte pluggat nåt på evigheter så känner jag mig inte stressad alls över skolan, längtar bara tills den börjar! Längtar tills vi ska flytta också!

Ikväll ska jag på bio med Magnus och Karl, ville se bröllopsfotografen egentligen men det var fortfarande helt uppbokat, sjukt va gärna folk vill se den! Så det blir Zombieland istället, jag är nöjd så länge jag får popcorn =)

Nej ska nog försöka få nåt vettigt gjort nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar