söndag 4 oktober 2009

Trött och irriterad

Gud va trött jag är idag, lyckades inte direkt somna i tid igår plus lite krångel så ja tror jag sov i 2 timmar, och sen full rulle på jobbet. Men det gör inte så mycket att jobba när man är trött för då håller man igång i alla fall, det är ju först när man slutar som man slappnar av känner hur jävla sliten man är. Och sen ännu mer krångel på väg hem, den där jävla Ben kan verkligen reta gallfeber på mig ibland, eller rätt ofta. Men det är väl så med folk man känner så väl eftersom man tillåter sig att bli mer irriterad på såna. Och sen ännu mer Ben-krångel och tjöt. Jävligt tråkigt för vissa dagar går det hur bra som helst att bo ihop med sitt ex, men dagar som denna så önskar jag faktiskt något helt annat. Jag blir bara förbannad för att han är oförmögen att tänka ett steg längre och ibland har ganska svårt för att fatta att man måste ta lite hänsyn och inte bara kan bli förbannad hela tiden man inte får som man vill. Äh ja orkar inte ens förklara, jag tänkte skriva att jag inte ens bryr mig men det antar jag att jag gör eftersom jag blir så jävla irriterad, eller så är det för att jag är så jävla trött som jag blir irriterad, eller både och. Skitsamma, ska ringa Sandra och säga hej sen ta en dusch och sen verkligen verkligen försöka sova en hel natt!

Hoppas alla haft en bra helg :) Det har jag förutom denna skitdagen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar