lördag 3 oktober 2009

Datum?

Jag kom just på att jag inte har nån aning om vad det är för datum idag, vet bara att det är början av oktober, och att det är lördag :P Man blir så förvirrad när man inte är på jobbet så ofta, har ju vart ledig sen i onsdags :) Men imorrn blir det en öppning! Och sen ledig ändå till nästa söndag :) Ska hinna med och plugga en massa under veckan tänkte jag!

Ikväll har Magnus vart här och vi hade filmmys :) Kollade skräck, "Baby Blues", den var väl okej men ett helt kasst slut måste jag säga! Egentligen hade jag räknat med att Ben skulle vart på jobbet så jag och Magnus kunde ha suttit och pratat massa skit och skvaller men stackarn är sjuk med feber så de blev inget jobb för hans del, hoppas det är jag som smittat :D Jag var i alla fall snäll och åkte och köpte glass, men mest för att jag och Magnus behövde cola till filmen :)

Ska lägga mig och läsa en stund och hoppas på att jag somnar i tid för en gångs skull så man är pigg på jobbet imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar