måndag 12 oktober 2009

Ny vecka!

Redan vecka 42 nu, inte alls länge kvar till jul :) Jag älskar jul! Hoppas vi har kunnat flytta in i nya lägenheten tills dess! Det är ju iofs mer än 2 månader kvar till jul men det går fort!

Idag hade jag tänkt plugga riktigt ordentligt men ska hoppa in och jobba ett par timmar istället, haha ska jobba i 4 timmar så då kan jag inte plugga på hela dagen ;) Får ta tag i lite böcker när jag kommer hem, är ju bara drygt en månad kvar tills föreläsningarna drar igång och jag vill ha ett så stort försprång som möjligt!

Jag jobbade ju igår också och vi som jobbade kom fram till att det måste vara nåt medel eller så på jobbet som jag inte tål för så fort jag kommer innanför dörrarna så börjar det rinna i ögonen, kan inte riktigt säga att det kliar men det känns irriterat. Jag har trott att jag har vart förkyld väldigt väldigt länge men när tänker efter så kan det ju bero på nån slags allergi, å andra sidan så var ögonen inte bra när jag vaknade för ca en timme sen heller och jag åkte ju från jobbet typ vid halv ett inatt, nån som har koll på om det kan sitta i så länge efter att man utsätts för det man är allergisk mot? Nåt skumt måste det vara i alla fall för ögonen är inte alls bra idag, usch!

Mer planer för denna veckan är troligtvis Ullared imorrn med Katta =) Inte vart där på hundra år så de ska bli kul och se om dom har nåt skojsigt! Känns egentligen helt kasst att åka så långt bara för att handla skit men det är kul att hitta på saker med Katta också!

Ska ju till Göteborg till helgen också men fortfarande inte bestämt om jag ska åka tåg eller bil, är ju himla drygt att köra själv hela vägen men det är läskigt att åka tåg... man är ju instängd :( Fast eftersom jag inser att det är hur korkat som helst att låta bli att åka tåg för att jag är "rädd" så borde jag ju verkligen ta tåget, men det känns jobbigt också! Gah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar