onsdag 14 oktober 2009

Nytt utseende

Japp, har ändrat bloggen lite, blev väl inte skitbra men lite mer färg i alla fall =)

Har just vart hos Katta och ätit lite mat och lånat hennes tvättmaskin, gud va otroligt gott kläderna luktar när man tvättar hos nån annan och använder sköljmedel man inte är van vid :)

Igår va jag och Katta på en riktig lååång roadtripp ner till Ullared, åkte strax efter åtta och var inte hemma förrens jämt innan elva, var helt slut när jag kom hem så jag lyckades sova mer än 12 timmar inatt =) Vaknade tidigare först men kände mig inte helt utvilad så det fick bli en stund till. Ben tycker att jag är dum som inte vänder rätt på dygnet ordentligt när skolan snart börjar... Är ju "bara" 4,5 vecka kvar. Men jag tänker mer som att nu ska det pluggas i 3 år och man kommer ju inte kunna vara ledig på sommarn nåt eftersom man inte får studiemedel under sommarn så nu när jag är ledig så kan jag lika gärna passa på att vila upp mig ordentligt! Visst finns det väl tusen saker som är mer intressanta eller nödvändiga än att slappa och bara glida runt men jag är helt säker på att det kommer hinnas också!

Nu ska det i alla fall bli lite pluggat innan en tur till Grums!

2 kommentarer:

  1. Nästa gång det är en ullareds-resa - tell me, i wanna go! hoppas ni hade skitkul :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du gör helt rätt i att slappa :) Om du vänder rätt dygnet redan nu så hinner du säkert vända på det igen :P

    SvaraRadera