fredag 9 oktober 2009

Fredag

Redan fredag igen då =) Har just vart på Bergvik med Katta, hitta inga kläder som jag tänkt men det blev en ny parfym och lite ansiktsgrejer. Va trevligt att umgås lite också!

Ikväll har vi regionsmöte med jobbet och sen är det tänkt att vi ska ut, verkar dock inte bli så många "grumsingar" som ska med så jag vet inte om jag är så sugen heller. Fick dessutom nyss sms från Alexandra i min nya klass som ville att jag skulle hänga med till Bunkern ikväll. Tycker faktiskt att det är riktigt roligt att hon har ansträngs sig och fått tag på mitt nummer, jag tror jag kommer trivas väldigt bra i den klassen! Men får se hur jag gör ikväll...

Ben har ju åkt till jobbet och jag vet inte om han har nyckeln med sig till portdörren, vi har ju bara en, hittar den inte hemma men det vore ju trist om han inte har den med sig och så kommer ingen av oss in ikväll :( Hade ju vart bra om han kunde svara på sms och säga om han har den för jag vet inte om ja törs gå härifrån om jag inte vet att jag kommer ta mig in igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar