fredag 9 oktober 2009

Update

Måste ju själv säga att jag har blivit otroligt duktig på att uppdatera :)

Har suttit och pratat med Sandra på msn nån timme nu under kvällen, så himla synd att vi inte har möjlighet att ses så ofta, men det gör väl egentligen inte så mycket när man lyckas hålla sig nära varandra ändå eller vad man ska säga :) Nästa helg ska jag ner till dom i Göteborg och det ska bli skoj! Får se om jag lyckas åka tåg bara :P

Vilket för mig in på nästa ämne vilket är att jag skickat iväg ett mail igen nu till en kille i Karlstad som håller på med KBT, jag har då frågat honom om han kan behandla min cellskräck, sist jag pratade med honom så hade han ej behandlat någon med det förut och han hade ganska lång väntetid men nu får vi se vad han säger. Lite skeptisk också eftersom han inte är legitimerad utan "bara" utbildad socionom, då känns de ju som att jag lika gärna kan vänta ett par år och behandla mig själv :P Egentligen så vet jag ju redan vad som behöver göras och hur man behandlar men det känns lättare när nån annan säger det till en :)

Nu blir det lite mer How I Met Your Mother innan det är sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar