måndag 27 juli 2009

Trött som aldrig förr

Jösses vad jag sover hela tiden! Är helt slut! Halsen är mycket bättre idag, tror jag slipper fler läkare nu verkar det som :D Ska bara piggna till lite so är jag fit for fight igen :)

Körde Ben till jobbet idag och gick in på biltema en snabbis på väg till stan samt att vi tog en fika inne på mitt i city, hade det skitmysigt faktiskt :) Men det var ungefär på gränsen för vad jag orkar på en hel dag för sen åkte jag hem och sov i flera timmar, man blir ju så rastlös av att va hemma o vila hela dagarna! Jag orkar ju göra nåt litet just när jag gör det men sen blir jag ju kanontrött efter. Jaja, det släpper väl också, är väl bäst att lyssna på kroppen och passa på att ta igen sig så mycket som möjligt om man ändå ska va hemma från jobbet så att jag har mycket energi när jag kommer tillbaka sen :)

Har faktiskt vart till affärn en sväng nu också så jag kan laga lite mat när älsket kommer hem :) Är ju meningen att vi ska flytta till helgen också.

Hade en skitskum dröm förut också, var typ en blandning mellan mardröm och äventyrsdröm, ganska coolt faktiskt :P

1 kommentar:

  1. Dålig updatering.. ska du ha en blogg så kan du väl skriva lite oftare? som de är nu så är den så tråkig så du kan lika gärna plocka bort den.

    SvaraRadera