torsdag 30 juli 2009

Dålig uppdatering?

Klagomål på dålig uppdatering, trodde inte de va så längesen jag skrev nåt :P Har ju haft fullt upp! Med att göra ingenting Och så har jag... typ inte gjort nåt annat, bara vilat och haft det mysigt med Ben ungefär. Vi var till IKEA igår också och inhandlade nya grejer till nya lägenheten, vi flyttar ju idag :) Fast det visste vi inte så det är ungefär ingenting packat... Men det ska jag fixa idag! Ska bli skönt med en större lägenhet. Pappa är snäll och lånar ut sin skåpbil också så det ska väl säkert gå smidigt.

Tror jag ska börja jobba till helgen också men kör nog bara nån timme.

Nej usch detta blir bara ett tråkigt inlägg, känner mig så stressad med allt jag ska hinna med idag så det är bäst att jag sätter fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar