lördag 25 juli 2009

Klantig

Förut skulle Ben laga mat åt mig, så jag skulle diska under tiden, då lyckades jag tappa ett glas som flög i backen och blev till tusen delar så han fick städa upp efter mig samt diska. Senare skulle jag skära melon så jag skulle ta plastskärbrädan som stod bakom diskstället som vanligt och som jag tagit tusen gånger utan problem men just idag så flög hela diskstället med, som tur var så var det bara en skål som åkte i backen, men Ben fick ställa sig att städa igen :P Tror minsann att jag blivit lite fumlig.

Har faktiskt orkat vara vaken en hel del idag, man blir ju lite rastlös av att bara ligga still hela dagen så jag åkte till Alex för att låna en rondell. Han tyckte att jag såg hemsk ut och blev lite orolig att jag var ute och körde bil när jag var så ynklig :P Han ville veta om det fanns några filmer eller så som jag ville se så skulle han fixa dom tills imorrn och komma hit med och hålla mig sällskap några timmar :) Han e så go :) Plus att han skicka med mig en massa massa filmer så jag skulle ha nåt att göra ikväll. Magnus är på väg hit också för han ville ge mig krya-på-dig-kexchoklad, tror han missat att det är halsen jag har ont i :P Nu kom han så får försöka va lite social och hoppas på att jag inte somnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar