lördag 25 juli 2009

Det är inte sant

Jag tyckte att det var hemskt plågsamt att behöva åka in och låta dem tömma grejen i halsen idag igen, och när det var klart så tyckte hon att jag skulle komma en gång till imorrn :( Och sen kanske ett par dagar till på raken så att dom får tömma och ha koll på de. Fy fan va jobbigt det känns! Men imorrn kanske jag skulle slippa bedövningsspruta i alla fall för hon la ett extra snitt idag som hon på nåt sätt kunde flärpa upp imorrn. Äh usch, är så jäkla hungrig också, hon trodde att det skulle dröja ett par dar till innan jag kan börja äta någorlunda ordentligt, börjar tröttna på kräm redan! Och blir helt illamående av medicinen också... Hehe vad ja gnäller då :P Men just idag känns de som att det är okej :)

Har ingen bra bok eller nåt att läsa heller, får nog kanske bege mig hem till nån kompis ikväll och låna en soffa och en tv-dosa.

Nej nu ska jag försöka tvinga i mig lite fast föda!

1 kommentar:

  1. Usch, du får krya på dig!!
    Själv har jag legat med nya influensan i en vecka, men ditt låter mycket värre!!

    Hoppas de tömt klart den snart

    Kram

    SvaraRadera