fredag 24 juli 2009

Tack

Tack för gulliga kommentarer :) Halsen känns faktiskt inte bättre nu direkt men jag tror att det beror på att jag har tjötat så mycket. Har sovit nästan hela eftermiddagen, undrar om jag kanske kan sova mer om jag lägger mig nu men det känns så trist att kanske bara sova en halvtimme så jag tror jag väntar. Våran boxer är ju paj också så det går ju inte att kolla på tvn... inge kul att titta på film själv heller plus att jag måste koppla in dvd isf och jag tror inte ens att den funkar. Undrar om Ben kommer hem inatt ens när han jobbar så sent, kanske borde åka bort till Kusinerna och sova så jag kan glo på tv :P Tror han blev lite irriterad på mig i telefon förut men han får fan sluta att va så hetsig, jag är faktiskt sjuk så han får dämpa sitt humör lite :P Ibland fattar jag inte ens vad det är han blir sur över. Jaja strunt samma, ska försöka äta lite igen :) Hungrig som bara den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar