tisdag 7 juli 2009

seeeg

Sista semesterdagen idag så jag ska inte göra ett skit :) Är hur seg som helst, det är gött ibland att vara det när man vet att man kan slappa hela dagen!

Pratat med min käre storebror i typ en halvtimme i mobilen, batteriet blev så varmt så vi fick lägga på för de gick knappt att hålla i den :P Ska ta och ringa upp honom snart igen så vi kan prata klart. Ska även ta en tur ner till Ica och köpa lunch, blir nog en bulgursallad idag med fetaost och kyckling om det finns nån som inte är fryst.

Ska iväg till Ikea med Regina också, måste hitta en bokhylla och en sängstomme. Hoppas på att min bil håller bara, inte så bra att köra med den utan fungerande värmepaket :P Borde städa bilen idag också. Ringt på en lägenhet idag också så imorrn ska vi iväg och kolla på en på Bellevue :) Ja jag vet att det är korkat att kolla på lägenhet gemensamt redan men jag bryr mig inte, det känns bra ändå. Skitbra känns det nu faktiskt :)

Vi ska på bio med Sandra och Christian ikväll också, transformers 2, Ben har redan sett den på bio men han ville se den igen så jag antar att det är ett gott tecken på att den är riktigt bra :) Kolla på ettan häromdan och kom ihåg hur mycke jag älska dom där figurerna när jag var liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar