fredag 10 juli 2009

Nyvaken

Nu har jag nyss vaknat, känns som att jag bara sover och sover hela tiden. Gick upp typ kvart i tolv idag när Ben åkte till jobbet ändå har jag vart stentrött hela dagen, eller ja, jag har vart stentrött de få timmar jag varit vaken.

Ska åka iväg och jobba sen, skulle jobbat 15-01 egentligen men mådde så jättedåligt på jobbet igår så Mette hoppa in åt mig så jag kunde börja 21 istället, skönt det för jag tror inte jag hade orkat med idag annars :P Hehe jag har blivit klen minsann :P

Undrar om Ben hinner komma hem innan jag åker till jobbet, jag var en dålig flickvän imorse, jag fattar bara inte för jag har så bra tålamod oftast och är lugn och nästan aldrig sur men när det gäller honom så tänder jag till direkt och förvandlas till ett monster så fort han öppnar munnen ibland, märkligt de där.. Får jobba lite på humöret kanske :P

Nej fan måste nog få i mig lite mat så kanske jag sticker till jobbet lite tidigare och byter av chefen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar