torsdag 16 juli 2009

Bio

Nyss hemkommen, eller nej inte nyss men för en stund sen. Vi har varit och sett på nya Harry Potter med Bens vänner som var jättetrevliga :) Och filmen var väl också rätt bra även om jag inte direkt är nåt fan av Harry Potter, skvatt till ordentligt en gång i alla fall, tur jag har korta naglar annars hade jag nog klöst sönder Bens arm :P Men jag antar att det är det han är till för :P

Har även vart på arbetsmiljökurs idag, det var riktigt kul! Malin som hade kursen var jättegullig! Och Våxnäs erbjöd mig att komma och jobba hos dem istället, jag gillar att jobba i Grums men det lockar lite, får nog ta ett närmare snack med dom och i alla fall fundera på saken.

Var till Katta en sväng innan bion också, vi käka mat och kolla på tv, tyvärr lyckades jag inte hålla mig vaken... får såna perioder ibland när jag bara bli dödstrött och inte kan hålla mig vaken hur mycket jag än försöker så det är tur att man har så förstående vänner :) Fast jag vakna och fick världens panik eftersom jag tyckte det var så oförskämt men Katta lugna ner mig och sa att det var helt okej så jag somna om och sov säkert en timme på hennes soffa, vakna inte förrens det var dags att åka, så mycke till sällskap var jag :P

Jobbar stängning hela helgen, har inget emot det faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar