måndag 6 juli 2009

Trött på semester

Idag har det varit skitväder så jag har ägnat mig åt att tvätta, skulle städa också men det är ju så tråkigt så jag strunta i det och gick och la mig på soffan :P Vi har ju råkat ha sönder digitalboxen när vi möblerade om häromdan så jag fick somna till program på datorn men det funka bra de me :) Dock gick telefonen i ett så jag vakna hela tiden, ändå så koppla det inte för mig att stänga av den. På tal om att stänga av telefonen, igår så stängde både jag och älsklingen av mobilerna för att umgås med varandra och inte bli störda, de va hur gött som helst! Fast det var skönt att sätta på den igen, man blir så handikappad när man inte kan ringa nån :P

Hur som helst, idag tröttnade jag faktiskt på att ha semester, har redan gjort allt som jag vill göra och jag är verkligen inte en sån person som uppskattar att inte göra nånting alls så jag bestämde mig för att börja jobba tidigare istället så jag drar igång med en stängning onsdag till lördag redan denna veckan :) Misstänker att det inte är så många 21åringar som börjar jobba tidigare än semestern är slut så det kan nog verka som att jag har ett tråkigt liv. Men det har jag inte, jag gillar bara att jobba :) Så imorrn ska jag njuta riktigt av sista semesterdagen :)

Nu ska jag upp till mamma en sväng och låna hennes bil eftersom mitt värmepaket pajjat, vilket innebär att rutorna immar igen tokigt mycke i detta vädret :P Så ska jag åka och hälsa på Regina, va längesen vi sågs ordentligt så det ska bli trevligt :) Plus att dom har en massagefåtölj som jag ska låna :D

1 kommentar:

  1. Haha,så du tog tiderna din knäppis! :-P
    Då blev Mette glad hoppas jag!

    SvaraRadera