söndag 28 juni 2009

Varmt!

Jösses va varmt det är! Man blir ju helt slö, gött! Just kört gubben till jobbet och varit på Expert och köpt nån form av kabel, det är så otroligt duktiga människor som jobbar där, kommer aldrig handla såna grejer som man handlar där på nån annan butik, jag älskar Expert! Jag blir så glad av att komma in där så dom skulle nog kunna sälja vad som helst till mig :D

Idag har jag vart duktig och lagat mat, imponerad av mig själv! :) Dock har jag inte diskat men han sa förut "du kan lämna det där så tar jag hand om det när jag kommer hem ikväll", frågan är då om jag faktiskt ska lämna disken, eller om jag ska vara en bra flickvän och diska undan? Gud vilka svåra problem jag har nu för tiden :P

Funderar på om jag ska åka och bada med småbröderna, det är ju jävligt varmt och sådär så de vore gött, men jag har ju fortfarande inte läst en av böckerna jag skickade efter, plus att det skulle va gött att sova en timme. Äh det får bli bad imorrn!

Måste försöka bli av med ettan på röda som jag ju inte ska flytta till längre... Nån som läser här som vill ha den? Eller känner nån som vill ha den? Bara att säga till i så fall, jag är glad ju fortare den försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar