måndag 29 juni 2009

Uppe med tuppen!

Ingen kommer tro mig men idag gick jag upp kvart i sju för att tvätta! Det är helt otroligt, det trodde jag verkligen aldrig skulle hända! :) Men upp kom jag och vaken är jag så ja :P Kan väl dock erkänna att jag nog inte kommit upp om jag inte haft privat väckarklocka imorse, som för övrigt är på jobbet nu så jag tänkte storstäda :) Det är iofs inte så värst stökigt men jag måste få undan lite grejer, det blir minsann trångt när man är två! Ska ta en tur till Ikea och försöka hitta en bokhylla också, om jag orkar hålla mig vaken vill säga :P Och till Expert, som gav mig helt fel sladd igår, fattar inte riktigt hur dom tänkte där, denna gången ska jag läsa på förpackningen så att det verkligen blir rätt!

Förutom det har jag inte så värst mycket planer idag, ska ringa på lite lägenheter och försöka få med mig Adam på lite bad under dagen.

Till helgen ska jag till Göteborg och hälsa på "extra-familjen" som dom faktiskt får kallas från och med nu, blir så drygt att skriva alla namn hela tiden :P

Nej plocka undan var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar