söndag 28 juni 2009

Dålig uppdatering

Jösses va dålig man blir på att blogga när man har semester :P Världens bästa semester har jag också!

I fredags drog jag iväg till Göteborg med gott sällskap, vi tänkte dra på metaltown egentligen men det blev inte så :P Blev dock rockbaren istället sen var Sandra bussig och lät oss sova hos dom, jag börjar bli riktigt haj på detta med spårvagnen :) Innan vi åkte hem igår så drog vi till Borås djurpark, även familjen Cabrera-Skalski följde med, en riktig toppendag blev det!

Var ganska sliten när jag kom hem igår men bestämde mig ändå för att gå ut igår eftersom älsklingen ändå skulle jobba. Va iväg till Skruvstadparken med Mikkan, kom dock ändå aldrig fram till scenen så det kunde nästan ha kvittat :P Trevligt att träffa folk i alla fall! Fast jag blev trött tidigt och ville åka hem, gött att vakna idag och må helt okej, det antar jag att de jag var ute med inte riktigt kan säga :P

Äh jag hade ju massa att skriva men nu blev det ju ändå inte så. Jaja en dusch kanske och sen ut och sola, jag är fortfarande blek som bara den, orkar ju aldrig ligga still och sola, det är så tråkigt :P Men nu är det ändå dags att få lite färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar