lördag 20 juni 2009

Midsommar

Ja nu kan man väl säga att midsommarhelgen är över och den har vart bäst ever! Det är faktiskt den enda högtiden jag verkligen gillar, nog mest tack vare sällskapet de senaste 2 åren, nämligen Sandra och Christian med ungar :) Vi har bestämt att det är en tradition nu att fira midsommar tillsammans. Det känns bra! Vi var ju iofs en vuxen till men det kan jag berätta mer om i ett annat inlägg.

Va till Borgvik igår på dagen också den grillade vi hos Sandras föräldrar som var bortresta och bara satt och töla och drack öl halva natten och det var verkligen hur skönt som helst!

Dagen idag har även den spenderats med Sandra, Christian och Jeremy och Matheo, världens sötaste ungar! Eller dom är monster :P Fast världens goaste monster! Har tagit en del fina kort också men jag glömde visst kameran där märker jag nu...

Har käkat frukost, lunch och middag där, var bara hemma en kort sväng förut för att hämta några filmer :) Va iväg till Värmskog förut och tog en skogspromenad så ungarna fick springa av sig lite :p Jeremy tyckte i bilen på väg hem att det var en bra idé att försöka äta upp mig och fick med sig Matheo på den saken också och jag satt i mitten... Jag blev helt nerslemmad kan ja säga :P Men det är nu jag börjat märka att jag har semester, när man bara kan slappa och göra roliga saker hela tiden :) Synd att dom åker hem imorrn, det blir så tomt, hoppas på att det passar att jag åker till gbg snart. Jag har tur som har så goda vänner som Sandra och Christian :)

Till veckan ska det börjas renovera också.. eller jag kanske börjar imorrn om jag får tråkigt, måste komma på hur jag vill ha det också. Jag och Katta ska ju även dra iväg till Kolmården nån dag till veckan så hon får se tigrarna som hon gillar så mycket :) Plus att jag har tvingat henne att följa med mig till city och jobba på tisdag också så dom kan ha personalfest, jag suger på att ha semester :P

Nej nu ska ja fortsätta läsa andra boken i twilight-serien, kollade på filmen förut igen så nu är jag ännu mer sugen på att veta vad som händer :D

1 kommentar:

  1. Skönt med semester!

    Jag har läst twilightböckerna, älsjkar dem! även om de första är bäst :)

    SvaraRadera