torsdag 18 juni 2009

Trött

Ölbrännbollen blev lyckad, eller ja, öldrickandet blev lyckat, brännbollen sådär :P Bollen gick sönder och när vi skulle skaffa fram en ny så visade det sig att varken OK eller Ica säljer såna, vi fann en ändå :) Men den gick också sönder ganska fort :P Men det var kul så länge det varade!

Igår jag var jag på regionsmöte med räkfrossa efter :) Mötet var trevligt men man kanske inte va så motiverad som vanligt, jag har ju trots allt semester :) Och damdam, jag blev månadens AL :) Det tyckte jag var skitkul faktiskt! Eller jag vet ju att jag egentligen inte är bäst men det var kul ändå :)

Idag har jag bara slappat och tänker fortsätta göra det :) Håller på och tvätta också och tänkte städa, riktigt go dag.

Imorrn är det midsommar och den kommer bli best ever =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar