torsdag 14 maj 2009

Snällt :)

Redan flera stycken som erbjudit sig att hjälpa mig att flytta, det uppskattas! :) Ska ju även spacklas och måla och tapetseras och kanske lägga golv så är nån sugen äre ju bara att säga till :) Har kvar min gamla lägenhet till sista augusti så jag har ju gott om tid, lite surt att det är så lång uppsägningstid men så är det ju för alla.

Fy fan va trött jag är, har ju jobbat förmiddagar under veckan nu, det är absolut inte jag van! Kanske skulle va lättare om man kom i säng nån gång på nätterna men det finns ju så mycket annat att göra :P Ganska gött att jobba dag iaf, man får så mycket mer gjort på jobbet då.

Va bort till pappa efter jobbet också o drack kaffe, han hade fixat över lägenheten på mig nu så jag behöver nog bara åka bort och skriva på nåt papper hos vice värden nån dag framöver.

Även bokat besiktning på gamla bilen men det skulle mamma åka in och fixa eftersom det ju ändå är hon som använder den.

Till helgen fyller lillebror år, 19, är ju helt sjukt, visst jag är bara 3 år äldre än honom men det känns skumt ändå. Han fyller ju år på Norges nationaldag så han och pappa skulle åka dit på söndag men jag ska jobba så det blir hemma för mig. Jobbade egentligen lördag dag men bytte med Mia så det blev söndag kväll istället, så kan jag fira Alex hemma i Sverige på lördagen istället =)

Känner för att lägga mig ner o köka godis och läsa Vecko-Revyn, men jag lär väl i så fall somna så det får bli en dusch och sen försöka hålla mig vaken nån timme till så jag sover hela natten sen :)

2 kommentarer:

  1. jag kan också hjälpa dig att flytta för det har jag aldrig gjort hehe, kläm bara in det i mitt schema=)

    SvaraRadera
  2. har en känsla av att du kommer va klar med hela lägenheten innan vi ens har börjat :P /Laura

    SvaraRadera