tisdag 12 maj 2009

Flytta, igen...?

Mmmm det verkar som att jag ska flytta igen. Pappa har ju flyttat till huset i Slottsbron så hans lägenhet står tom, är ju iofs ockås en etta så det kanske är dumt, men den är inte så liten. Töligt att flytta igen men denna lägenheten jag bor i nu är ju inge speciell direkt, är ju aldrig här ändå. Skulle va gött att ta pappa eftersom det är en bostadsrätt så då kan jag ju måla och lägga golv och fixa och få ordning precis som jag vill, så kanske jag inte flyttar igen så fort :P Det är så trist att hålla på o flytta hela tiden, jag vantrivs ju ingenstans men man känner sig ju inte hemma nånstans heller. Kanske inte spelar så stor roll vart man bor heller, jag vet inte. Men nu antar jag att det ändå blir så att jag tar och flyttar igen :) Undrar fanimej om det finns nån som vill hjälpa mig med detta, eller om alla tröttnat :P

3 kommentarer:

  1. hahaha here we go again! ;)
    säg till så hjälper vi till!

    SvaraRadera
  2. säg till om du behöver hjälp/laura

    SvaraRadera
  3. Jag kan vara arbetsledare och piska igång alla som jobbar för sakta =P..

    SvaraRadera