torsdag 7 maj 2009

Ja ni

Idag sov jag länge, eller jag vaknade tidigt eftersom ja typ inte får nån luft när ja sover och är så snuvig :P Ringde till mamma och gnällde lite om att jag mådde dåligt så hon åkte från jobbet och till apoteket och köpte nässpray till mig, det var uppskattat! Sen när hon kom så sa jag att hon va tvungen att va tyst eftersom Magnus fortfarande låg och sov men hon fatta nog inte att det var jobbmagnus som ju dessutom är gay som var här för hon smålog och nickade och skyndade sig härifrån :P Rolig.

Åkte in till stan en sväng på eftermiddagen, va tänkt att jag skulle köpa gardiner och bromsrör till bilen, men på autoekonomi kunde dom inte hjälpa mig eftersom jag inte hade mått på rören och ikea orkade jag aldrig åka till eftersom jag och Regina gick runt på Bergvik i en evighet, va skitjobbigt måste jag säga eftersom jag är sjuk men det var kul :) Köpte massa linnen, en kjol och underkläder. Man hittar alltid en massa saker när man inte tänkt köpa nåt.

När jag kom hem så rev jag ut alla garderober och rensade lite och fick ordning så nu är det skitsnyggt i garderoberna! Fattar inte att jag har så jäkla mycke kläder, men otroligt nog så använder jag allt :)

Usch va rastlös jag är.... Mia ringde förut å, vi tjöta i en halvtimme :) Så gött att man har bra arbetskamrater och Mia är verkligen toppen :) Jag hade visst smittad henne med min förkylning, eller det är givetsvis inte jag som smittat henne men sjuk va även hon så det kommer nog bli väldigt mycke gjort på jobbet under helgen när både den som går öppning och stängning är sjuka :P Fast vi ska ju jobba båda två. Äh ja bara pladdrar nu, får nog se om det är nåt bra på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar