tisdag 19 maj 2009

ojsch

Fan vilken otroligt rolig helg jag har haft!

Började med en personalmöte på jobbet, med väldigt lite folk, skärpning får det blir, vi hade ju skitkul! Hur som helt efter mötet drog jag, Mette och Katta hem till sistnämda för att förfesta, även Regina kom bort en sväng och gav oss sen skjuts in till stan. Vi bokade bowling på scoore och jag vann! Fy fan va gött :P Drog vidare till Harrys där vi träffa massa annat känt folk uppe på dansgolvet men jag och Katta e ju inte så coola så vi gick ner till baren på nedervåningen där det var trubadur :) De va inte så jättemycke folk som vi fick välja massa låtar, dom va riktigt duktiga! Sen dök broder och Laura upp från ingenstans, mycket trevligt! Fick skjuts av dem hem också, bra de för ja va himla trött, då kan man vara glad att man har en så snäll storebror att luta huvudet mot :) Hem och sov ett par timmar och vaknade pigg och glad :)

Ringde brorsan typ direkt jag vakna så dom kom o hämta oss för vi skulle till Säffle med chevan på cruising, slutade med att vi ungefär åkte till McDonals i Säffle o sen hem igen :P Stanna till i Grums ett par timmar och krångla, skulle ju grillat egentligen.... Men sen bar det av mot Säffle igen för fortsatt festande. Jag brukar egentligen inte tycka att det är så himla sköj att åka runt i en bil liksom men i lördags va de faktiskt hur kul som helt, bra musik och öl och vänner, finfint de! Åkte runt en del men sen stanna vi faktiskt på en bilklubb därborta en bra stund, va rätt kul de med men ja va så trött ja. Körde hem lite folk och var till ännu en klubb men i Karlstad fast vi stanna inte många minuter, och då var jag verkligen himla trött. Hem till Grums och sova efter det :) Sov bort hela dagen och var sen pigg och alert för jobbande på kvällen :)

Nu när jag läser igenom det så låter de kanske inte så kul, men de va de fan de! Trodde jag skulle lyckas få nya bra fyllekort på Mikkan också men kameran kom visst inte upp så många gånger :P

1 kommentar:

  1. Det va väl tur de, för då hade nog fylleångesten krupit fram ;) haha

    SvaraRadera