onsdag 20 maj 2009

Ååå

Hade OER på jobbet idag, en kontroll som BK gör på alla restauranger om precis allt möjligt, svårt att förklara för de som inte är "invigda" :P Hur som helst, var egentligen jag som hade skift men som tur var så var Mia bussig och stannade kvar och tog hand om det :) Fy fan va glad jag är att ha så snälla och goa arbetskamrater :) Även Mikkan va schysst och kom in på extra på kvällen så jag kunde fixa med annat :) Mitt jobb skulle verkligen va skittråkigt om det inte var så gött folk som ja jobbade med!
Va även iväg till Wåxnäs idag och hjälpte dom med deras OER så bytte jag bort mitt stängningspass ikväll och jobbar imorrn istället.

Så jag är alltså ledig ikväll :) Tänkte umgås lite med Mikkan och Therese så nu väntar jag bara på att dom ska sluta, kanske drar en tur till Cheers ikväll också och säger hej till Vincent, va ett tag sen man va där.

Har fått mycket gjort i lägenheten idag med, tvättat och plockat och grejer :) Men de känns ju inte så kul att göra iordning direkt eftersom ja snart ska börja packa igen :p Ska till staden på fredag så ska Katta följa med mig och spana efter grejer till nya lägenheten, ska ju renoveras en del så ja behöver ju spackel o färg o grejjer, kanske även ska lägga golv, Katta är ju riktigt haj på det där så hon ska hjälpa mig :) Fan ja undrar hur handikappad jag skulle känna mig om jag inte hade så bra kompisar :P

Även sålt opeln nu till mamma så då va de problemet ur världen, gött att betela tillbaka skulden till pappa på bilen så slipper jag tänka på det nåt mer :) Inte för att jag tror att han bryr sig så jättemycket om det egentligen men det känns gött ändå :) Han hade även fixat nån till nya lägenheten idag som kollat för pappa misstänkte att det var fuktskador i den men det visade sig att det inte alls var så, skönt de så slipper man det krånglet.

Nej nu ska ja röra på mig verkar det som :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar