fredag 22 maj 2009

Borta

Min bil är borta, va handikappad man blir! Fast den är ju inte helt borta, bara utlånad... Tror jag får ta och ringa mamma och be om skjuts till affärn, orkar inte traska i detta trista vädret. Det ska inhandlas mysmat tills ikväll då Alex med flickvän och Adam kommer på middag :) Inte riktigt bestämt vad jag ska fixa iordning än, är ju ingen mästerkock direkt så det får nog bli nåt lätt :P

Blev ju inget stan idag med Katta eftersom jag inte har nån bil hemma men det är ju inte så bråttom heller, tänkte inte börja med renoveringen förrens jag har semester ändå och det är ju ett par veckor kvar.

Träffade Regina en sväng förut också som varit på semester, hon hade köpt ett jättefint halsband till mig så jag blev skitglad :) Det är så roligt när folk tänker på en när dom e ute på äventyr :) Va jätteroligt att träffa henne eftersom vi inte setts så mycket på senaste.

Nej om man skulle få tummen ur....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar