tisdag 28 april 2009

Trötter

Just kommit hem för en stund sen, känns som ja vart ute hela dagen :)

Började med en promenad med Patrik, va jävligt gött! Tog en biltur också för att mäta en sträcka som han brukar gå, sen va vi ner till Åsfjärden och fixade med lite saker. En tur till stan blev det också, behövde ju en sån där rem, åkte runt halv stan tror jag innan vi kom iväg hemåt med en :) Åkte och käka innan ja hämta däcken till min bil i Reginas förråd, ner till broder och bytte däck och fixade remmen på den andra bilen. Och sen åkte jag hem :) Är ganska trött nu så ja hoppas på att somna i tid så ja kommer upp i tid till jobbet imorrn.

Längtar verkligen efter helgen, ska bli kul att gå ut med tjejerna från jobbet, synd bara att ja jobbar på söndagen, men börjar ju inte förrens halv fem så de e ju inte hela världen. Ska träffa Hakim innan utgång också som ska lära mig äta kurdisk kebab :P

Nej nu kallar badkaret på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar