onsdag 29 april 2009

Gött!

Fasiken va gött det är att vara riktigt trött normal tid på dygnet, det här med att jobba dagtid var inte så dumt i alla fall :) Va så orolig att jag skulle försova mig imorse så jag vaknade ungefär en gång i kvarten från klockan sex till halv nio då jag gick upp..

Drog till Bergvik direkt efter jobbet och skulle shoppa med Regina men ingen av oss köpte nånting :P Så blir det ofta när man faktiskt är ute efter nåt särskilt, men men får bli en ny runda innan helgen :)

Inte hänt nåt annat idag heller, va bort te pappa o Alex en sväng förut och hälsade på och körde hem Adam. Väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar nu så ja kan hänga det så blir det en promenix innan det är sovdags, härligt!

Jag undrar jag vad som händer på Valborg..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar