torsdag 30 april 2009

Brådis

Fan vilken go dag! Skulle egentligen tränat men de va så fint väder så det fick bli promenad istället :) Hur gött som helst! Vart hos kusinerna som bjöd på god mat som vanligt, tur att jag har dom! Även agerat shoppingexpert åt Matti idag, inte konstigt att folk missuppfattar våran relation när man kommer in i en affär och Matti säger till expediten "Jag skulle tydligen inte ha denna skjortan ändå, vi har bestämt att jag passar bättre i rött" och jag står brevid och nickar glatt :P

Nej ska dra ut till jobbet nu, lite ärenden innan så de börjar bli brått, hoppas vi e klara i bra tid ikväll så jag hinner in te stan och umgås lite med Patrik och co :) Idag ska ju egentligen jag och Patrik dricka den traditionella första vårcidern i solen men de blir inget da när ja jobbar, attans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar