tisdag 28 april 2009

Lungt och gött!

Sitter hemma och det är helt knäpptyst, helt underbart, katten som rör på sig lite då och då men det är bara mysigt :) Jobbat ikväll, kom iväg på mötet imorse också men va inte på så bra humör kanske :P Men men man kan ju inte va gla jämt.

Matti har vart här idag och lunchat, han hade klippt sig, skitsnyggt var det! Jag måste komma ihåg att jag ska ringa och boka klipptid imorrn också.

Skulle ju egentligen till stan imorrn också med Regina och Adam men det verkar som det blir en annan dag istället, måste nog åka in och köpa en drivrem, som brorsan envist sagt heter servorem, inte konstigt att jag inte hittat nån hittills :P

Bytte bort så jag blev ledig på lördag också så det blir utgång :) Jag och Katta hade redan bestämt att vi skulle gå ut egentligen men de glömde jag bort när schemat blev ändrat men nu blev det ju så ändå, ska bli riktigt sköj :)

Blir väl lite kvällsmat nu och sen sängen så ja kommer upp i tid imorrn och lyckas vända rätt dygnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar