måndag 27 april 2009

Helgen slut

Gött! Men det har faktiskt varit en bra helg med tanke på att jag jobbat stängningshelg och vart inne i city 2 nätter och hjälpt till, trodde jag skulle vara helt slut nu men har en hel del energi kvar!

Har upptäckt att jag inte fått nån lön från skolan, mycket mysko, får forska i detta imorrn! Andra planer för kommande vecka är att besikta min bil, besikta nya bilen, sälja gamla bilen och en tur till IKEA med Adam, känns som att det kommer bli en lugn och skön vecka :) Jobbar inte så värst mycket heller så de blir gött. Ska försöka se om de kanske är nån som vill jobba åt mig på lördag till och med så man kan hitta på nåt sköj :)

Nej nu får det bli lite kvällsmat och sömn, ska vara på jobbet halv nio imorrn igen ;)

1 kommentar:

  1. Låter fint de, vi har partaj planer på lörda, så ta ledigt !! :D

    SvaraRadera