fredag 24 april 2009

Torsdag

Vaknade imorse av att chefen ringde och ville att jag skulle komma och jobba ett par timmar, humöret var verkligen inte på topp! Men mitt arbete visade sig gå ut på att plantera blommor så det vände ganska fort :) Gött att va utomhus och pyssla när det är fint väder. Va inte kvar så länge eftersom jag skulle iväg och kolla på en bil som ja funderar på att köpa :) Joanna som har den så brorsan va med och kikade, verkade vettigt så jag tror jag köper den. Ska åka iväg och besikta den åt henne bara så ja ser att det inte några större fel. Ingen värstingbil direkt om man säger så :P Men jag bryr mig inte, vill bara ha en bil att åka till jobbet i typ så de blir skitbra, slipper jag min biljävel också.

Va iväg och spela lite basket med brorsan efter också den var de dags att åka te storstan på möte. Hann med att kila in på biltema också och jag åkte ju med Mia in och Thea var med så jag fick en lite lekstund också :)

Mötet gick bra, fick en flaska champange också eftersom jag blivit verifierad AL :) Även nominerad som månadens AL från Grums, tycker det va skoj men jag fattar inte varför, jag har slappat till mig riktigt ordentligt på jobbet på senaste, väldigt omotiverad, men det är väl så ibland. Men nu känns det ju en smula roligare att jobba när man får lite uppskattning, fast det känns inte så viktigt heller. Tror mest på att ett par veckor, eller månaders semester skulle göra susen ;)

Åkte till jobbet efter mötet och jobba i typ 2 timmar men det räckte verkligen :P Fast de blir ju konstigt att komma in så sent o jobba, känns inte som man har koll på nåt. Va iaf gött att komma en och bara sätta sig och slappa.

Ska lägga mig framför tvn nu och hoppas jag somnar snart sen får det blir en ordentlig sovmorgon imorrn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar