torsdag 23 april 2009

Fantastiskt

Har varit ledig sen i måndags natt, helt underbart :) Känns som rena semestern! :D

Fredda kom hit då i måndags natt så skulle vi dra en film men ja tror det blev mer än ett dygn han stannade :) Han drog hem i morse så :p Alltid lika trevligt att ha honom är, men vi har inte gjort så mycket mer än käkat och sovit känns de som men de spelar ingen roll, tror jag behövde de.

I förmiddags kom Mickelina hit också, tror jag började tjata på henne vid elva att jag var hungrig men hon nappade inte på det förrens ett, slutade med att vi åt grillat hos brorsan halv sju :P Så man kan säga att hela min dag gått ut på att få mat i sig :) slutade dock med att jag inte fick behålla den särskilt länge, jäkla mage att krångla, blir alltid så när jag jobbat mycket ett tag och sen vart ledig, tror jag får börja äta medicinen igen så ordnar det sig nog :) Är ju inte särskilt ofta som jag mår dåligt nu för tiden men lika bra att börja direkt så det inte blir så illa :)

Hur som helst, blev basket med Mikkan och Andreas förut, även hunnit med att hälsa på Vincent idag, så gött att vara när honom på nåt sätt, han luktar så gott, plus att han är en ganska bra extra bror :)

Grillning också som sagt sen spelade vi poker och tog ett par öl, brosan vann en gång sen vann jag en gång och sen kändes det som att de var dags att säga gondatt. Fick skjuts av Laura hem, tänkte lägga mig direkt men så ringde Mike som jobbat hela natten så det blev en bra lång stund med honom i telefon, hoppas han fick in lite smarthet av att prata med mig så länge iaf :)

Men nu äntligen blir det Godnatt :)

1 kommentar:

  1. Självklart ska du få köpa aloe vera av mig :D
    Klokt val ;) Jag ska lägga en beställning I början på maj, du får gärna komma hem å provsmaka vilken av de tre smakerna jag har som passar dig :)

    B12 finns faktiskt i aloe vera, men annars om det är en kraftig vitaminbrist du har kan du behöva injektioner på vårdcentraler, men så illa tror jag inte det är. Vitamin B12 finns i kött, lever, inälvsmat, ägg, mjölk samt ost.

    SvaraRadera