måndag 20 april 2009

Märkligt

Usch jag är helt slut i huvudet, vet inte vad det är med mig. Var helt kass på mitt jobb idag, jag vet inte vad det har blivit med mig men de senaste veckorna har jag varit helt förvirrad och glömsk. Jag skulle gå på toa på jobbet förut, 5 minuter senare så kunde jag inte komma på om jag hade gått dit än eller inte... Och när jag skulle kolla om Magnus fixat en sak som jag bett honom göra så kunde jag inte komma på om det verkligen var ikväll jag bett honom göra det eller om det var sist vi jobba ihop. Fy fan det känns verkligen skitjobbigt, som att jag är på väg att bli galen ungefär. Börjar tappa greppet om verkligheten tror jag. Svårt att fokusera på saker också, och jag uppfattar saker väldigt långsamt... Det känns verkligen inte alls bra måste jag säga. Jag brukar inte gnälla över småsaker men nu börjar det kännas olustigt, undrar om man kan ha typ vitaminbrist eller nåt sånt kanske som gör att inte kroppen hänger med riktigt.

Ska ta och sova på saken tror jag!

2 kommentarer:

  1. B12-vitaminbrist låter det som du har!! Då blir man helt glömsk -. ungefär så dom su beskriver! Det är jätteläskigt.. min mamma hade det.. å jag trodde hon fick alzheimer!

    SvaraRadera
  2. Plus att du kanske jobbar lite för mycket också...

    SvaraRadera