söndag 5 april 2009

Ja just det

Snart denna helgen borta också då. Inte gjort nåt vettigt alls, festade i fredags, började kvällen hemma hos Adam och Alex, även Frida och Marie var med, mycket trevligt, träffar ju inte småbröderna allt för ofta så de va sköj. Skulle på fest i Slottsbron egentligen men va så sliten så ja åkte hem till Grums istället, borde ju åkt hem och lagt mig egentligen men så blev det ju inte... Usch absolut ingen bra idé att festa när man inte sovit och ätit ordentligt senaste veckorna, plus att jag inte druckit på länge så det blev kanske lite för mycket :P

Till följd av detta så sov jag bort hela lördagen :P Vaknade till ordentligt först på kvällen när Regina kom hit, käkade pizza och satt o skvallra :)

Sen blev det pokerkväll hemma hos Jörgen, jag vann ju inte dock, passade även på att lira guitar-hero :) Va riktigt gött att umgås med Jörgen, Fredda och Patrik, inte så ofta det blir så nu för tiden.

Även hälsat på storebrorsan under kvällen, trodde han skulle dragit igågn brasan och grejer men det hade han ju inte så jag stannade inte så länge :P Inte så jättekul heller att umgås med fulla människor när man e nykter.

Har köpt en massa nya filmer så ska nog dra på en nu, är knappt trött än ens... Hoppas jag orkar gå upp i bra tid imorrn så jag hinner fixa lite saker, å andra sidan hoppas jag att jag orkar sova riktigt länge så man kan vakna helt utvilad för en gångs skull och slippa tänka på att jag har tusen saker att göra, för egentligen så är ju inget så viktigt att det inte kan vänta en dag eller två :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar