torsdag 2 april 2009

Härlig dag

Jobbat öppning idag också, gick bra men fortfarande en massa jag måste lära mig, eller rättare sagt i vilken ordning jag ska göra sakerna för att jag ska hinna med allt :P Men det kommer nog :) Dagen gick skitfort, hade en till mystery, hoppas den blev bra också så kan jag bli trippelglad istället för dubbelglad :)

Åkte bara hem och bytte kläder så tog jag och Patrik en riktigt lång promenad, gick hemifrån halv sex och var hemma hos honom klockan åtta. Tog dock en paus i slottsbron hos mamma för att dricka vatten men den va på typ 5min eller så, känner mig nöjd :) Kusinerna lagade sen mat som intogs framför kanal 5 som jag ännu inte fått hemma (fast boxern skulle komma idag...) och sen var jag så trött så jag gick hem och tog en dusch så det får bli tidigt i säng. Ska ju upp imöra igen och jobba.

MEN efter det är det ledigt, va riktigt längesen ja va ledig fredag kväll plus lördag och söndag så de är nice!

Borde egentligen plockat ordning lite mer i lägenheten men de hinns väl med, är så trött på att plocka och det blir ju ändå inte bra om man inte gör det med glädje :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar