tisdag 7 april 2009

När jag kom hem från jobbet idag så märkte jag att dom börjat sända Arkiv X igen! Coolt!

Hade tänkt få jättemycket gjort idag men precis när jag städat klart ringde Adam och ville bli klippt, blev riktigt kanonsnyggt! Och eftersom Alex ändå var här så passade han på också, men han blev snaggad denna gång, också snyggt som tusan :) Självklart var vi tvungna att sticka och köpa glass också plus att mamma kom hit och tjöta med Adam om tapeter och sen va klockan dags att duscha och åka till jobbet. Hehe tog dock inte lång stund innan trion kom ut till jobbet och käkade så jag fick lite mer sällskap av dem :) Jag har tänkt på en sak idag, det är riktigt bra att ha många syskon, skulle bli väldigt tråkigt annars tror jag. Alex och jag drog även världens roligaste skämt på Mia, fast det var nog mest kul då, alltså inget jag behöver skriva om eftersom ingen kommer skratta åt det ändå :P

Gick inte så bra att jobba idag, allt blev bara rörigt känns de som, inte mått nå bra under kvällen, varit helt yr och svag i kroppen, vetetusan varför men det har säkert släppt tills imorrn. Men det är en sån tråkig känsla att åka från jobbet och inte känna att det blir bra liksom..

Ska träffa min gamla arbetskamrat Jeanette nån dag under veckan nu också, ser verkligen fram emot det, inte setts på evigheter eftersom båda haft så mycket annat att göra så det ska bli skitsköj! Hon är faktiskt lite av en förebild för mig =)

2 kommentarer:

  1. hehe nej de va inte lång tid på jobbet innan du käka ;) haha

    SvaraRadera
  2. jag hade gärna haft fler syskon :)

    SvaraRadera