tisdag 14 april 2009

Hubba!

Precis kommit hem från jobbet nu, är helt uppe i varv! Körde skift på Wåxnäs för första gången, usch det är läskigt att jobba nånstans och veta att man har en massa ansvar över allt, det känns bättre att va i Grums då där jag börjar lära mig det mesta rätt okej i alla fall :)

Trist bara att ja ska upp tidigt imorrn, har AL-möte, men de va ett tag sen nu känns de som så det blir bra ändå :) Jobbar sen stängning ett par dar till och sen är jag ledig fredag och lördag :) Fast mig gör de inte så mycke om ja är ledig eller ej, ändå snart semester :D Dock är det ju ganska stor risk att man blir lite slarvig om man jobbar mycket så de kanske känns lite trist för mina arbetskamrater.. Hoppas inte dom tar illa upp, jag ska skärpa mig :)

Va på 30årsfest i lördags, Christers brutta Marie som fyllde år, dom bor ju i Eskilstuna så man ser dom inte så ofta så de va trevligt :) Massa mer folk man inte ser så ofta heller så de va å sköj, och roligt att ha de flesta kompisarna samlade på ett ställe är ju också praktiskt eftersom ja faktiskt inte träffat nån av dem så värsta ofta på senaste. Hehe undrar bara hur kul stackars Mikkan hade :P


Bla bla bla... Kan inte riktigt varva ner :P Tror jag ska sno en lista av Linn och lägga upp så har ja nåt at göra en stund, man brukar oftast bli lite lugn av att skriva :)

1 kommentar:

  1. hehe, med lite mera öl så tänkte man inte så mkt på det :P

    SvaraRadera