tisdag 14 april 2009

LISTA

Namn: Sandra
Smeknamn: Kusin, Sassa enligt Linn :P
Piercingar: Nöll
Tatueringar: Ingen här heller
Längd: 165cm
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Just nu rödaktig brun.
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte just nu kanske.
Tänker du på självmord: Tänker på att det är synd att folk begår dem.
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning.
Dricker du: Japp.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Händer sällan.
Vilket schampoo använder du: Gliss eller fructis.
Vilken parfym använder du: Minns inte vad den heter men den är snart slut ändå :P
Vad är du rädd för: Vildsvin och trånga utrymmen.
Gillar du att tvätta: Ibland.

Din första:
Operation: Sågade bort en bit av skelettet i tån.
Första piercingen: Läppen, fast den är ju urtagen sedan länge.
Första priset: Ingen aning, enda jag minns är stipendium på studenten.
Första sporten du började med: Ridning isf? Pingis.
Första husdjuret: Första egna var en kanin.
Första semestern: Ingen aning.
Första konserten: Magnus Uggla.

Just nu:
Äter du: Godis.
Dricker du: Inget.
Ska du: Snart sova.
Lyssnar du på: TVn som står på.
Väntar du på: Att jag ska bli trött.
Tittar du på: Datorn-
Har du på dig: Sovkläder.

Din framtid:
Barn: Hoppas det.
Giftemål: Om nån är dum nog att äkta mig :P
Karriär: Säkert en bra en.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Beror ju på va man menar med främling.
Tappat bort glasögon/linser: Ofta-
Brutit ett ben: Är väl inte klantig heller.
Rymt hemifrån: Nej.
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.

Tror du på:
Gud: Inte bibelns Gud iaf.
Mirakel: Ja
Aliens: Vore ganska fåfängt att tro att det bara är vår planet som på nåt sätt är bebodd.
Magi: Ja
Himlen: Ja som luft.
Tomten: Verkligen inte.
Änglar: Ja, faktiskt.

Senaste:
Film du hyrde: Hm, de va nog ett tag sen de.
Film du köpte: "Australia".
Låten du lyssnade på: Nån radioskit.
Låten du hade på hjärnan: Mmmbop
Program du tittade på: Kollar på Miami Inc.
Personen du tänkte på: Linn eftersom jag läser hennes svar på denna lista innan jag skriver dit mina egna :)

Vad tycker du om:
Långdistansförhållande: Inte över nån längre period.
Utnyttja någon: Det är väldigt elakt att medvetet utnyttja någon.
Självmord: Som jag skrev tidigare, det är synd att de begås.
Att använda droger: Känns ju lite onödigt faktiskt.
Köra onykter: Absolut helt fel.
Förhållanden: Vet inte.

Favorit:
Mat: Lövbiff med pommes och beasås.
Låt: Nästan alla bra låtar är mina favoritlåtar :P
Sak att göra: Diska! Skratta ihop med mina vänner.
Dryck: Loka.
Bil: Min gamla vita corolla.

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Inte direkt.

Antal:
Gånger du varit kär: 2, riktigt ordentligt iaf.
Gånger ditt hjärta brustit: Har hänt över många olika saker så det är nog ett par gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Rätt många.
Ärr du har på kroppen: Kanske 3 som är lite större.

Senaste:
Tidning du läste: News
Personen du fick mail av: Mig själv från jobbetmailen :p
Personen du fick brev av: Fredda, förutom räkningar osv.
Personen du fick sms av: Fredda här också.
Saken du köpte: En skinnjacka.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Tvättat, käkat med Regina, ätit glassbåt, sovit, jobbat.
Var det kul: Absolut :)
Hur tidigt stiger du upp: Blir rätt sent när man ofta jobbar sent.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Stänga av datorn och somna framför TVn.
Är du seriös: Brukar nog vara rätt allvarlig.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Jepp.
Kan du stå på händer: Inte prövat på länge, får bli en utmaning för imorrn :)

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark.
Salt eller socker: Allt!
Gillar du ketchup: Inte överförtjust direkt.
Är du glad nu: Javisst :)
Var du glad igår: Ja, jag är glad varje dag.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jadå.
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Spaghetti eller makaroner: Färsk pasta.
Ett land jag helst vill besöka: Typ alla som finns :P
Påsar: Godispåsar.
Ska bli skoj: Med semester snart.
Ska inte bli skoj: Att gå upp tidigt imorrn.
Sparar till: Inget särskilt men allt möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar