onsdag 8 april 2009

List

Gaahh! Skrev ju ett skitbra inlägg men de försvann`..? Skumt.... jaja får bli en helt onödig lista istället.

Du heter: Sandra
Smeknamn: Kusin :P Annars inget.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns faktiskt ingen sådan.
Beroende av: Snus!
Vad tror folk om dig? Det kan ju faktiskt inte jag veta.
Stämmer det? Det vet jag ju inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är rättvis tror jag. Finns för mycket att välja mellan ;)
Vad säger du för att imponera på någon? Det gör jag inte.
Hur imponerar man på dig? Genom att göra bra saker bara för att man är en bra människa, inte för att framställas som bra.

Brukar du skratta för dig själv? Typ jämt jämt jämt :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Men da! 3e låt de som de spela bra iaf på radion ;) Nu får vi bara avgöra i sudden!
Var bor du? Grums.
Trivs du där? Ja faktiskt.
Äger du några converse? Nix
Sprit, cider, vin eller öl? Vin eller öl.
Brukar du bli för full? Tack och lov nej.
Är du allergisk mot något? Nej.
Har du haft sex idag? Ikke.
Hur svarar du i mobilen: Aaaa hallå

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen bestämd, beror på varför jag är arg eller lessen.

Antal timmar sömn inatt? 7.
Brukar du komma i tid: I tid? När det gäller jobb så är jag ofta tidig, annars ofta sen.
När mår du bra: Mår sällan dåligt så typ jämt.
När blev du fotad senast: Ingen aning.
Hur känner du dig nu? Pigg, rastlös och konstigt ont i örat.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och typ basfärger.
Vad tycker du om fötter: Ingenting.
Vad saknar du: Jag vet faktiskt inte..
Hade du en bra kväll igår? Jobbade så visst.
Favoritdryck på morgonen:
Juice.
Rakar du benen: Yes sir.
När brukar du oftast gå och lägga dig? somnar väl runt 3

Är du blyg? Sällan.
Sysslar du med någon idrott? Inte direkt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Har du spytt offentligt: Japp!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Klia mig på pungen.

Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon? Jobbar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen!
Vad längtar du till?: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag verkligen :)

Vad använder du för shampoo? Fructis eller gliss
Hur gammal är du:
21
Tycker du om någon just nu? Väldigt många.

Gröna eller röda äpplen? Vilket som.
Gillar du golf? Ingen gillae golf!
Vilken tid gick du upp idag? Typ vid elva.
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, hos Putte o Matti.

Har du strumpor på dig nu? Yes. Dock inte mina egna :P

Är det okej att gråta? Självklart.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli glad.
Bär du glasögon eller linser:Inte just nu.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej
Har du piercing? Tagit ur den.

Vill du gifta dig? Det vill jag säkert när jag träffat nån att gifta mig med.
Vill du ha barn? Ja det tror jag.
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat:
Ja :D
Är du flygrädd: Nej men cellskräck så det är ändå jobbigt att flyga.
Hur vig är du? Inte alls.
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? GB Sandwich
Tror du på ett liv efter döden? Kanske...
Tycker du om sushi? Inte ätit.

Vad äter du helst när du ser på film? Chips och choklad.

Har du tandläkarskräck? Inte direkt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.

Biter du på naglarna? Nej fan va vidrigt!
Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan just nu.
Senaste låt du hörde? Filmmusik till "300"




1 kommentar: