onsdag 18 mars 2009

Roligt :)

Idag har varit en så jäkla bra dag! Fastän jag började med att försova mig, skulle ju ha AL-möte imorse klockan nio men vaknade tio över nio av att Mette ringde och frågade vart jag var, så jäkla pinsamt! Det visade sig även att Mia försovit sig så Mette stod där själv hon, usch, men man kan ju inte rå för att man försover sig egentligen men jag får ändå dåligt samvete.

Hur som helt så åkte jag ner till skolan och hade dagens enda lektion, var ju egentligen ledig men eftersom Ulf var sjuk så jag hoppade in på lite religion :) Verkligen inte roligt att han är sjuk men jag tycker att det är kul att jobba :) Har bara en lektion imorrn också, filosofi som jag ska köra etik i, måste nog förbereda lite anteckningar till det :) nästan klar med allt det vi skulle göra i dom andra ämnena så jag får väl hitta på nåt mer så blir nog Mattias glad.

Har även flyttat in alla grejor i lägenheten idag också och alla möbler är monterade så nu bor jag här :) sjukt skönt att ha en egen lägenhet, första egna tillochmed :) Har däremot inte packat upp nånting så jag ska dola lite med det idag och försöka hinna klart det sista imorrn. Fortfarande lite saker till jag måste köpa men de kan man ju ta lite då och då när jag har lust och tid, ska försöka komma iväg imorrn och köpa en tv i alla fall, blir så tyst här annars :P

Marie ringde förut också och skulle komma och spana in här men sen kom hon på att hon hade tvättid så det blev inget idag, tråkigt för det va så längesen vi sågs ordentligt, men jag hoppas hon kommer imorrn istället :)

Tror Adam och Johansson komme strax så ska vi sticka och käka, göttans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar