onsdag 18 mars 2009

Laura utmanade mig så jag får väl försöka, har inte så mycket annat för mig :P Dock tror jag att jag sett denna listan i typ alla bloggar jag läser men jag är inte helt säker på att jag sett den hos Megatezz, hm, orkar inte lägga in nån länk, hur som helst, den som vill kan känna sig utmanad :)


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Sandra

2. Ett ord på fyra bokstäver: Sked

3. Flicknamn: Sara

4. Pojknamn: Sylvester

5. Yrke: Socionom

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Skräddarsydd kavaj :P

8. Mat: Sill och potatis

9. Sak i badrummet: Smink

10. Plats/stad: Sängen

11. En orsak att vara sen: Snökaos

12. Något man skriker: Skit!

13. Film: Stolthet och Fördom

14. Något man dricker: Sprit

15. Band: Spice Girls :P

16. Djur: Spindel

17. Gatunamn: Strandgatan

18. Bil: Saab

19. Sång: Stundentsången

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Sex? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar