onsdag 18 mars 2009

Jobbat

Började jobba nio imorse och kom nyss hem :P Har ju börjat vicka för Mattias nu sen igår, plus att Ulf vart sjuk så jag har tagit några av hans lektioner också :) Plus BK, blir mycket nu men det funkar ju om det är skoj och inte håller i sig för länge, är iaf ledig nästa onsdag :) Men det är faktiskt riktigt roligt i skolan, nästan så jag inte vill att Mattias vill ha tillbaka lektionerna igen när han kommer hem :P

Förutom det så händer det inte så mycke, förutom flytten då men eftersom jag jobbar så mycke så har Regina fixat allt, tror hon har packat ner nästan alla mina saker och dessutom kört iväg en hel del åt mig till nya lägenheten, det uppskattas kan jag lova :) Men imorrn slutar jag redan halv tolv så då ska det bannemej grejas! Mattias skulle hjälpa mig att sätta ihop soffan imorrn och lillbrorsan kommer efter sin träning och hjälper mig med resten om det behövdes :) Ska väl försöka åka och köpa tv och sådär imorrn också, känns illa att säga men jag vill helst inte börja sova där innan jag har fått in en tv för jag brukar oftast behöva en för att kunna somna :P Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken imorrn, verkligen inte blivit nog med sömn på senaste, nästan blivit sådär lite att man inte ens märker av att man är trött längre :P Nog dags att skaffa sig lite nu förresten så jag orkar upp imorrn, men på torsdag blir det sovmorgon och det har jag längtat efter en vecka nu :)

Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar